Zeg het met muziek

Geplaatst: november 18, 2013 in Uncategorized

reacties
  1. Blewbird schreef:

    Een van de vele, vele covers van deze classic. Mijn favoriet is die van Patti op Teenage Perversity and Ships in the Night:: http://www.youtube.com/watch?v=MtzW_xjmRc0

    Like

  2. Fenny schreef:

    ook mooi!
    twee in één

    Like

  3. tondegruijter schreef:

    jeugdsentiment! leuk.

    Like

  4. Fenny schreef:

    ja, mocht ik ooit in een bejaardenhuis belanden, dan mag er best een goede band nummers uit mijn jeugd komen uitvoeren, drankje erbij en rock and roll achter de rollator 😉

    Het zal met mijn generatie toch een heel andere invulling krijgen mag ik hopen, niks geen Heintje of stijfselkissie meer anders kom ik er niet wonen!

    Like

  5. EJW schreef:

    Lekkere oerbeat, daar hou ik wel van

    Like