Ik kan nog jaren mee

Geplaatst: november 6, 2015 in kunst, OBA, persoonlijk
Tags:, ,

Liesbeth-Rahder-Africa-lives-I-Olie-op-linnen-2007-50x30cm-Euro1150-jpg-1426770115-0_full

Zo langzamerhand is het goed garen spinnen
Bij al de moeite die ik deed voor mezelf
Al een jaar lang bezig met gezond leven

Het hoofd is rustiger, het humeur vrolijker
en ik voel me jaren jonger

De kledingmaten slinken, zo ook mijn buikvet
mijn flamoesje is weer zichtbaar als ik douche

De bloeddruk gezakt naar een gezonde waarde
staat me aan te grijnzen in het groen
Ben euforisch!

In december laat ik alles checken bij de huisarts
en ga praten over afbouwen medicatie
en hoe dat aan te pakken

En binnenin me zwelt het van trots!!!

Art: Liesbeth Rahder

reacties
  1. Appelvrouw schreef:

    Mooi Fennie, dat is je niet aan komen waaien.

    Like

    • Fenny schreef:

      @Hennie
      zeker!

      @Appeltje
      Absoluut niet, het was hard werken, verlies ± 1 kilo per maand en heb nog wel een jaar te gaan voor mijn streefgewicht. Maar ik vond dat ik nu wel een keertje mocht juichen 😉

      Liked by 1 persoon

  2. Blewbird schreef:

    Een nieuwe koers. Doen wat je altijd al wilde. Leef!

    Like

  3. EJW schreef:

    Mooi bericht en met recht trots

    Like

  4. Fenny schreef:

    Zoon zat me te beloeren toen ik een Vega balletje in mijn mond stak.
    En…..??
    Ik liet even op me wachten en zei: “Het smaakt me prima maar echt”!
    Zoon: “Ik ben eigenlijk wel geïnteresseerd nu, mag ik er ook 1 proeven”?
    De Vega balletjes zijn door!!!

    Like

  5. MichielZiet schreef:

    Goed bezig! En terechte trots. 🙂

    Like

  6. Svara schreef:

    de titel triggerde me.
    toen ik begon te lezen werd ik meegenomen in jouw gevoel
    de twee mooiste die ik tegenkwam…..
    doorzetknopje en flamoesje 🙂
    toi toi!

    Like